Fitness

Cvičení s Cassey

7. října 2015 v 21:52 | Eliška P.

Skoro po roce se vracím do rubriky FITNES, která se stala na blogu snad nejoblíbenější a já jí tak zanedbávala .. Tak teď se jí budu postupně snažit zase obnovovat, protože jsem se konečně opět přestala válet a začala něco dělat a aspoň se o to s vámi můžu podělit.

Abych pravdu řekla, tak tohle cvičení nemám tak ráda, jako cvičení s Jillian, ale každý je pro něco jiného a možná se radši přikloní k více kratším videím, než k jednomu dlouhému.

Kdo je Cassey Ho
Celým jménem Cassey Vinh Ho, narozena 16.1. 1987. Je to pilates a fitness instruktorka, milovnice všech zdravých věcí a návrhářka sportovních pomůcek. Své první Pop Pilates video natočila po vystudování školy, bylo to na rozloučenou pro její studenty. V roce 2012 získala ocenění za nejlepšího Bloggera od časopisu Fitness a podle Sharecare se stala druhou nejvlivnější osobností ve světě fitness (1. byla Jill). Casey se také zůčastnila soutěže Fitness Bikini, kvůli které tvrdě dřela v posilovně.


Můj povánoční cvičební plán

29. prosince 2014 v 19:59 | Eliška P.
Nejdříve se omlouvám, že jsem se ani neobtěžovala Vám popřát krásné Vánoce jako každý rok. Tak to alespoň vynahradím ve fitness rubrice. Už to bude rok, co se s kamarádkou mučíme na cvičení s Jillian. O Vánocích jsme si daly pauzu a taky to tak vypadá, takže v lednu musíme zase nastartovat náš cvičební režim! Vyhovuje nám, když se cvičební programy po dnech střídají a tak jsme jich několik namíchaly do sebe.

Fitness - Dokonalé bříško

19. února 2014 v 20:44 | El Lien

Zdravím všechny náhodné čtenáře,
když jsem naposledy psala článek na pevnější zadeček, odhlasovali jste si další článek na jednotlivé partie a to tentokrát na bříško. Takže je to tady, snad Vám článek pomůže a nepsala jsem ho zbytečně. Bude to probíhat, jako mám u těchto článků zvykem. Nejprve jednotlivé cviky + foto + popis a ke konci i pár videí.

30 denní výzvy v jednom článku

2. února 2014 v 19:43 | El Lien
V poslední době se hodně rozšířily právě fitness cvičební výzvy. Na internetu jich najdete doslova hromadu a je pak těžké se v tom vyznat a vybrat si ten nejlepší. Já jsem to udělala za Vás. Prošla jsem různé stránky a vybrala výzvy na jednotlivé partie. Snad Vám článek pomůže.


Začneme čím jiným mež cardio cvičením. Pokud tento pojem neznáš, přečti si můj článek právě o tomto druhu cvičení. Teď už k věci.

Vytvoř si vlastní FITNESS program

17. ledna 2014 v 22:24 | El Lien
V posledním článku jste si odhlasovali, že chcete hlavně články o cvičení. Tak jsem tady s novým článem. Každému ve cvičení vyhovuje něco jiného. Každého baví něco jiného, každý mi na cvičení různý čas. Proto jsem se rozhodla, že Vám dám jednoduše možnost vytvořit si vlastní cvičební program, podle Vašich představ. Někdo bude chtít jenom kardio, někdo bude chtít posilovat jenom nějakou část a těla a jiný zase bude chtít míchat všechno dohromady. Proto jsem vybrala v každé kategorii nějaké ty oblíbené cviky, rady a videa. Je jenom na Vás, co všechno si vyberete a jak si svůj fitness program zorganizujete. Ale pokud chcete kompletně všechno změnit a vylepšit, vyzkoušej něco z každé kategorie.


Nemůžeme začít jinak než stretchingem. Já osobně stretching miluju. Protahuju se každé ráno + před každým cvičením a samozřejmě i po a myslím si, že bez stretchingu by se mi to těžko zvládalo. Zlepšuje ti ohebnost, flexibilitu a kloubní pohyblivost. Vybrala jsem pro Vás tři videa, snad si dokážete vybrat.

Fitness - Pevnější zadeček

10. ledna 2014 v 17:07 | El Lien

Psali jste mi, že chcete více článků z rubriky fitness a tak je to tady. Budu se postupně zaměřovat na různé partie. Minule to byly prsní svaly, teď se vrhneme na zadeček. V další části to nejspíš bude bříško, ale pokud chcete, abych se zaměřila na jinou partii, napište do komentářů a já se vám budu snažit vyhovět.

Jak na povolené prsní svaly - v podpaží

11. listopadu 2013 v 6:37 | El Lien
Vypracovaná hruď je důležitá a často na ní zapomínáme a potom se nám v podpáží tvoří nevzhledné "špíčky v podpáží", které můžou třeba když máte šaty bez ramínek zkazit celkový dojem postavy. Tyto špíčky trápý i hubené ženy, proto si nemyslete, že když je máte, jste obézní. Vytvářejí se proto, protože máte povolené prsní svalstvo. Nezbývá nám tedy nic jiného než tyto partie důkladně posilovat.
Přeči si: Je dost možné, že pravidelně prsní svalstvo posiluješ, ale špíčky se pořád objevují. To už nemusí být důsledkem povolení svalů, ale výběrem špatné velikosti podprsenky. Když máte menší velikost, potom vám kůžička jakoby "přetýká" u podpáží a vypadá to nevzhledně.

KalorickéTabulky.cz

22. září 2013 v 10:16 | El Lien
Tohle doporučení plánuji už dlouho, ale dostala jsem se k tomu až teď. Víte, před prázdninama jsem se hodně snažila hubnout a velkou roli v tom, že jsem zhubla hrála právě tato stránka. Chci říct, že to neni placená reklama. Tenhle článek dělám zcela dobrovolně proto, že mi opravdu pomohla.


Pokusím se vám co nejjednodušeji popsat, k čemu tahle stránka vlastně slouží a k čemu je tak dobrá. Spočívá v tom, že si každý den zapisuješ co si snědla a jaké si provozovala sporty, cvičení a aktivity. Postupně se ti kalorie z jídla naschromáždí a zase odečtou podle toho, jak moc náročné si sporty dělala. (lze počítat i v kJ) .. tak budeš vědět jestli si ten den hubla, nebo jestli máš udělat ještě nějakou aktivitu, aby si hubla.

Doběhni si pro skvělou postavu

17. srpna 2013 v 9:07 | El Lien

Běhám už několik týdnů a ještě jsem o tom nenapsala žádný článek do rubriky fitness. Nedávno jsem o běhání viděla článek v nějakém časopisu (myslím že Blesk pro ženy, nebo něco takového - už starší výtisk) a tak mě napadlo napsat o tom článek.Začneme nějakými těmi důvody, proč začít běhat. Nejde tady totiž jenom o to hubnutí, ale běh je velice dobrý pro zdraví.

Znáte už Jillian Michaels?

15. července 2013 v 20:50 | El Lien



















Tato cvičitelka je dost známá, ale když už jsem založila fitness rubriku tak tady Jillian nesmí chybět. Dnes si budeme povídat o jednom z jejich cvičebních programů a to konkrétně 30 day shred.

Koukněte se na tohle video, ale nebojte se, ona je jinak v jejich cvičebních programech hodná :D Stejně jí obdivuju .. já bych na ty lidi nedokázala takhle řvát, ale myslí to s nima dobře ..




















Cardio challange

10. července 2013 v 8:50 | El Lien
O prázdniny jsem co se týče cvičení dost zlenivěla a tak jsem si vytvořila menši cardio výzvu a chtěla bych se s vámi o ní podělit. Kdo neví, co je Cardio cvičení, psala sjem o tom článek ZDE. Výzvu si můýete libovolně stahovat, tisknout, ale na blog přidávejte pouze se zdrojem!

Cvičení provádějte na jednou, některé cviky se opakují a je pauza na pití. Je to takový cvičební program.

Kardio cvičení

2. července 2013 v 21:42 | El Lien

Kardio cvičení, je druh cvičení, při kterém spálíte co nejvíce kalorií. Při tomto druhu cvičení schazujete nadbytečná kila. Podle mě je to vlastně všechny druhy cvičení a sportů, při kterých se dokážete pořádně zadýchat. Zrychlí vám metabolismus, což vede právě ke spalování přebytečných tuků v těle. Mezi kardio cvičení řadíme i obyčejné činosti jako je jízda na kole, běh, skákání přes švihadlo, bruslení, plavání, rychlejší chůze, jízda na rotopedu, orbitreku apod. ..

Fitness - Důležitá věc = MOTIVACE!

18. června 2013 v 22:20 | El.

Motivace. Bez ní půjde hubnout asi těžko. Jakou mít motivaci a hlavně jak si tu motivaci udržet. Myslím, že každý to zná. Přijdete po náročném dni domů a poslední, na co pomyslíte je skočit do cviček a makat. Ikdyž tě třeba cvičení baví, je to tvůj koníček, ale teď bys mnohem raději vlezla do teplé postele a lenošila. Připravila jsem pro vás pár rad, které mě nakoupnou, nebo by mohli nakopnout vás!

1. Fotky, obrázky

Mě osobně tahle metoda pomáhá. Vlezu si na počítač a najdu si nějaké proměny lidí, které dokázaly zhubnout. Nebo se kouknu na fotky postav, po které toužím (možná to někomu připadá lehce úchylné, ale věřte, že touha po postavě vás nakopne!). Já jsem si do vnitřku skříně dokonce nalepila obrázky s motivačními texty. Vždy když jí otevřu mám chuť se hýbat. No tak do toho!

Poznej TABATA metodu!

15. června 2013 v 8:25 | El.

Už jste slyšeli o tabata tréninku? Pokud ne a máte zájem spálit přebytečné kalorie, čtěte dál. Jedná se o nový zbůsob tréninkové metody, která ikdyž trvá 'pouze' 4 minuty, považuje se za velmi náročnou a začátečníkům se nedoporučuje. Jen tak pro zajímavost, tak tento typ treninku se jmenuje podle japonského lékaře Ilumi Tabata.

O výzkumu japonského lékaře ..
Tento doktor udělal pokus. Jedna skupina 'pokusných králíků' 5x týdně prováděla právě tento Tabata trénink na stacionárních kolech, zatímco druhá skupina stejné dny šlapala hodinu. Takto to bylo celých 6 týdnů.U obou skupin se zvýšila aerobní kapacita, u tabata skupiny o něco více. Anaerobní kapacita se skupině šlapající hodinu nezvýšila téměř vůbec, zato tabata skupině o celých 28%. Hodinová skupina spálila 500 kcal, ale po cvičení už jen pouhých 75 kcal. Druhá skupina při cvičení spálili jen 150 kcal, ale po ukončení tréninku byl jejich metabolismus tak rozjetý, že díky tomu nadále více spalovali, a to okolo 650 kcal!

Nová FITNESS rubrika

11. června 2013 v 20:58 | El.
Jak už jsem se zmiňovala v deníčku, chtěla jsem založit novou rubriku a to fitness. Dostala jsem se k tomu trochu dýl než jsem předpokládala, ale dostala. Dobře . Tak jinak. Dovolte, abych vám představila novou rubriku, ve které najdete vše, co se týká hubnutí, posilování a zdravého životního stylu.

Můj fitness program na tento týden

26. května 2013 v 21:24 | El.
Po tom co jsem v tom unoru pár kilo zhubla jsem na to zase začala pěkně dlabat a zase něco přibrala a tak jsem se ten poslední měsíc rozhodla že začnu pořádně makat a budu se snažit vylepšit si postavu do plavek. Už mám za sebou výzvu s dřepy a teď jsem si udělala celý fitness program a rozhodla jsem se, že se s vámi o něj podělím.

(klikni pro větší rozměry)
 
 

Reklama