Vytvoř si vlastní FITNESS program

17. ledna 2014 v 22:24 | El Lien |  Fitness
V posledním článku jste si odhlasovali, že chcete hlavně články o cvičení. Tak jsem tady s novým článem. Každému ve cvičení vyhovuje něco jiného. Každého baví něco jiného, každý mi na cvičení různý čas. Proto jsem se rozhodla, že Vám dám jednoduše možnost vytvořit si vlastní cvičební program, podle Vašich představ. Někdo bude chtít jenom kardio, někdo bude chtít posilovat jenom nějakou část a těla a jiný zase bude chtít míchat všechno dohromady. Proto jsem vybrala v každé kategorii nějaké ty oblíbené cviky, rady a videa. Je jenom na Vás, co všechno si vyberete a jak si svůj fitness program zorganizujete. Ale pokud chcete kompletně všechno změnit a vylepšit, vyzkoušej něco z každé kategorie.


Nemůžeme začít jinak než stretchingem. Já osobně stretching miluju. Protahuju se každé ráno + před každým cvičením a samozřejmě i po a myslím si, že bez stretchingu by se mi to těžko zvládalo. Zlepšuje ti ohebnost, flexibilitu a kloubní pohyblivost. Vybrala jsem pro Vás tři videa, snad si dokážete vybrat.
























- Skvělé video, které postupuje od hlavy až k patě. DOPORUČUJI.






















Dalším nezbytným krokem před cvičením je zahřátí. Díky němu se klouby méně opotřebovávají.Při nedostatečném zahřátí mohou přijít úrazy a nepříjemnosti.

Pamatujete si na můj vlastnoručně vyrobený Cardio plán? Ten je na zahřátí jako dělaný. Kdo si chce o něm přečíst více, nechť navštíví TENTO článek.


A samozřejmě přodávám také dvě videa, která jsou podle mě dost užitečná.













































Dostáváme se k hlavní skupině celého plánu. Jde o kardiovou část. Nejprve vás přesměruju na dva články u mě na blogu:
Kardio cvičení, je druh cvičení, při kterém spálíte co nejvíce kalorií. Při tomto druhu cvičení schazujete nadbytečná kila.

Jako první Vám už zase budu cpát Jillian. Každý už jí asi zná, pokud ne, více o ní najdeš ZDE.
Vyzkoušela jsem toho mnoho, ale ani zdaleka mi nikdy nic nepomohlo tolik, jako právě 30 day shred od Jullian. Takže pokud chcete tři věci:
- Zhubnout
- Dobrou kondičku
- Svaly
Tak nic jiného nehledejte a mrkněte na můj článek o ní. Vím, že 30 dní je dlouhá doba, ale věřte mi, že výsledek stojí za to!!

Ale jinak tu mám další videa, která určitě taky pomůžou a většinou jsou zaměřené právě jenom na cardio cvičení.






















,





































Ještě sem musím dát jednou Jillian, protože tenhle Cardio workout je můj nejoblíbenější, hlavně mě baví, není vůbec obtížný a podle kalorických tabulek spálíte hodně kaloríí.






















Pokud jde o posilování tak vám můžu doporučit tuhle užasnou stránku: http://www.cviceni-doma.cz/cviky/
Vy si prostě a jednoduše kliknete na část těla, kterou chcete posilovat a vyjede vám nabídka několika cviků.


Ale pokud raději posiluješ při video ukázce, doporučím ti jeden kanál, který jsem nedávno objevila a moc dobře se mi s ním posiluje. Jde o: http://www.youtube.com/user/mahalodotcom/videos a najdeš tam nejen posilování na všechny možné části těla.

Na konci cvičení se nezapomeň pořádně protáhnout, nebo příští ráno nevstaneš !! :)
A aby toho nebylo málo, přidávám ještě plán, kam si sami můžete dopsat, co přesně budete cvičit a postupně si třeba odškrtávat. To už je na Vás, co a jak si tam zapíšete. Tak snad sjem Vám tímto článkem alespoň trochu pomohla.
Plné rozlišení - http://2imgs.com/2i/i/52d9ad6d/9ddf307d2bab10888ee1acea429c9747/40f3e3c91a.f.jpg (snad to půjde!!!)


Omlouvám se, je dělaný na rychlo, chce se mi spát, ale ještě jsem tenhle článek chtěla dopsat:D
Snad jsem vám alespoň trochu pomohla. Kdyby něco, určitě napište.

 

1 člověk ohodnotil tento článek.

Komentáře

1 sisse sisse | E-mail | Web | 19. ledna 2014 v 15:54 | Reagovat

Skvělý článek! :) Určitě někdy použiju vlastní fitness program. teď cvičím tak nějak z hlavy, protože to nedodržuji podle toho co si napíši:D

2 Nikča ") Nikča ") | Web | 19. ledna 2014 v 16:33 | Reagovat

Podobné cviky děláme na tělocviku! :D Ale možná některé z nich vyzkouším, super článek ;-) Já se zapojila do 30denní výzvy, zkouším to poprvé, tak uvidím, jaký to bude mít účinek :D O tom bys taky mohla napsat článek, je to zajímavý způsob fitness programu ;-)

3 Oroniel15 Oroniel15 | Web | 21. ledna 2014 v 21:30 | Reagovat

Hmm, ač mám vlastní trénink, tohle je velmi inspirující, určitě z toho něco do svého tréninku přidám :)

4 Cora Brancy Cora Brancy | Web | 31. ledna 2014 v 0:40 | Reagovat

mm, super článek!
a to vaše video se mi velmi líbí, jste šikuly! jen tak dál! ;)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama