Fitness - Pevnější zadeček

10. ledna 2014 v 17:07 | El Lien |  Fitness

Psali jste mi, že chcete více článků z rubriky fitness a tak je to tady. Budu se postupně zaměřovat na různé partie. Minule to byly prsní svaly, teď se vrhneme na zadeček. V další části to nejspíš bude bříško, ale pokud chcete, abych se zaměřila na jinou partii, napište do komentářů a já se vám budu snažit vyhovět.


Výpady

Jako první cvik jsem vybrala výpady. Nejen na posílení zadečku, ale i přední a zadní stranu stehen. Stoupněte si tak, aby ste měli před sebou i za sebou místo min. na jeden krok. Tělo mějte vzpřímené, udělejte krok vpřed a poklekněte. To samé dozadu a s druhou nohou.


Zanožování v kleče

Tenhle cvik je můj oblíbený. Začneme tak, že si klekneme na podložku a následně se opřeme o předloktí. Zatáhneme břicho a pomalu budeme nohu zvedat tak, aby svírala s tělem pravý uhel.

Dřepy

Myslím si, že nemusím vysvětlovat, co dřepy jsou. To každý víme. Každopádně máme několik druhů dřepů. Já mám v oblibě široké dřepy, protože se nedosedává na zem a je to stejně učenné. Přidávám ještě (naleznete na konci článku) cvičební program, který když jsem dodžovala, tak mi moc pomohl.

Unožování ve stoje

Buď se můžete o něco opřít (jako je to na obrázku) a nebo můžete cvik provádět bez držení, pouze ve stoje. To je na vás, jak vám to nejvíce vyhovuje. Mírně zvedejte jednu nohu do stranu a poté je vystřídejte. Cvik několikrát opakujte. Zvedejte tak vysoko, aby ste ale pořád stáli vzpřímeně.


Tak to byly čtyři mnou náhodně vybrané cviky a ještě přidám pár oblíbených videí.
Myslím, že o Cassey jsem tu ještě nepsala a v nejblišší době to musím napravit. Dívka s úžasnými treningovými videi, mezi které patří i toto na posilování nohou a zadečku. Určitě Cassey vyzkoušejte.





















Jako další dám video od BeFit. V této seriri zaměřené na zadeček nabízí spoustu videí. Já vybrala to první, kdyžtak si pak dohledejte. Velice učinné video.





















A jako poslední animovaně počítačem zpracovaný workout, který jsem myslím přidávala minule i na ty prsní svaly. Robnou vám to i počítá, takže si myslím, že je to dost výhodný.





















Tak a teď už stačí mít jen pevnou vůli a cvičení pravidelně opakovat. Snad jsem Vám pomohla. Přeju hodně štěstí ve cvičení! A napište mi, co byste chtěli příště za články. Ať už do rubriky fitness, nebo někam jinam..

Pokud chceš vidět moje videa na youtube, dej odběr :) Díky

 

1 člověk ohodnotil tento článek.

Komentáře

1 sisse sisse | E-mail | Web | 10. ledna 2014 v 20:47 | Reagovat

Pěkný článek ,někdy se mi to bude hodit určitě někdy vyzkouším! :D
mohla bys přidat článek o bříšku? :))

2 lilienviv lilienviv | Web | 12. ledna 2014 v 10:59 | Reagovat

[1]: souhlas!

3 Tess Tess | 12. ledna 2014 v 19:56 | Reagovat

pár z těch cviků už doma provozuju a určitě to pomáhá, ale bohužel mi to nikdy moc dlouho nevydrží.. :/

4 lorrenne lorrenne | 25. ledna 2014 v 10:12 | Reagovat

Wow, konečně jsem na něco pěkného narazila , co by se mi hodilo :D. Určitě to jednou zkusím , ale varuji před 30ti denním "dřepingu" , nepomáhá to :D.

5 El Lien El Lien | Web | 25. ledna 2014 v 19:53 | Reagovat

[4]: Mě to pomohlo :-)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama