Důležitost snídaně

22. srpna 2013 v 11:40 | El Lien |  Články
Zdroj

Snídaně je nejdůležitější část celého dne. Neřiká ti to každý a nepíše se to všude možně jen tak pro nic za nic. Je to opravdu fakt a je třeba, aby si pravidelně snídala.

Jsem doma, ale zejtra zase odjíždím.. to je fooofrrr..

Proč je snídaně tak důležitá?
Všechny zásoby jsou v noci vyčerpány, proto je důležité se ráno pěkně najíst a doplnit dostatečně energii na celý den. Když vynecháte snídani, budete se za chvíly cítit unavenější a hladovější .. to vede k tomu, že sáhnete po něčem sladkém, nebo si dopřejete kávu. Možná že znáte ten pocit, že když dlouho nejíte, nemáte náladu, jste podráždeni. Po dlouhé noci je proto nezbytné dopřát si pořádný příjem potravin.


Nejčastější výmluvy a jejich řešení:
"Ráno nestíhám"
Já vždycky říkám, že každý má čas na to, na co chce. Myslím, že každý chce být zdravý a chce mít pěknou postavu, proto ti určitě neuškodí když si ráno o 10min přivstaneš. Nepředstavuj si snídani jako volská oka, párek, slanina, míchaná vajíčka doplněna chlebem nebo topinkou. Jednak to není vůbec zdravé a za druhé se pak nediv, že to nestíháš. Postačí ti rohlík, chleba nebo houska s pomazánkou či něčím takovým. Snídaňové BEBE sušenky taky nejsou špatnou volbou. Já bez snídaně nevydržím, proto ikdyž nestíhám, sáhnu po BEBE a sním je cestou do školy.

"Mám strach, že ztloustnu!"
Tak to prrr. Máš v tom trochu zmatek. Právě naopak. Ztloustneš, pokud nesnídáš a dopřeješ si později větší porci jídla. Proč? Ráno máš celý den nato přijaté energie spálit. Zatímco když si snídani vynahradíš u večeře .. tuky se ti uloží během noci a už je nespálíš.

"Když si dám snídani, je mi špatně"
S touhle výnluvou jsem se potkala už tolikrát. Jak to řešit? Na snídani si musíš postupně zvykat. Začni malými porcemi a den odedne porce zvyšuj. Uvidíš, že tělo si na snídani zvykne. Nebo taky můžete začínat ovocnými koktejly, které vám taky dodaj dostatečné množství energie.

Správná snídaně:
Jak už jsem psala .. na párek, volská oka, slaninu apod. rovnou můžete zapomenout. Jak asi většina z vás ví, vhodné je tmavé pečivo. Na něj si můžete namazat např. pomazánkové mázlo, tavený (nebo plátkový) sýr, bylinkové pomazánky (např. Lučina) apod. Samozřejmě to co vám chutná. Šunka, rybí konzervy, lupínky, musli, zelenina, nízkotuč. bílý jogurt taky nejsou špatnou volbou. Co se nápojů týče, už jsem zmiňovala ty ovocné koktejly. Dále mléčné nápoje, vodu, čaje, šťávu. Vyvarujte se kávě a černému čaji.

Fantazii se meze nekladou!
Snídaně

Denní motivace - theBERRY


 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Allys Allys | Web | 25. srpna 2013 v 17:06 | Reagovat

wow =) krásnej blog. ukládám si ho :D

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama