Znáte už Jillian Michaels?

15. července 2013 v 20:50 | El Lien |  Fitness



















Tato cvičitelka je dost známá, ale když už jsem založila fitness rubriku tak tady Jillian nesmí chybět. Dnes si budeme povídat o jednom z jejich cvičebních programů a to konkrétně 30 day shred.

Koukněte se na tohle video, ale nebojte se, ona je jinak v jejich cvičebních programech hodná :D Stejně jí obdivuju .. já bych na ty lidi nedokázala takhle řvát, ale myslí to s nima dobře ..






















O cvičebním programu 30 day shred:
Jsou to 3 videa. 3 levely. Každý level má něco má 20 min + zahřátí na začátku videa a protažení na konci. V každém levelu se střída cardio cvičení (o tom, co je cardio cvičení jsem psala článek ZDE) a posilování. Každý level opakujete 10 dní což znamená že celých 30 dní cvičíte. (+ 3 odpočinkové dny = 33 dnů). Ke každému cvičebnímu programu budete potřebovat činky (stačí láhve naplněné vodou) a nejlépe cvičební podložku. S Jillien cvičí ještě dvě dívky. Jedna dívka (na levo) cvičí pro pokročilé a ta na pravo pro začátečníky.

Co mě osobně tento program dal?
Ikdyž jsem to nečekala, tak jsem výrazně zhubla. Nečekejte zázraky, přece jenom je to cvičení jen na 30dni, ale když budete cvičit pravidelně + dodržovat jídelníček podle Jillien nebo alespoň se trochu omezíte (jako já) tak jsou výsledky 100% zaručené! Další věcí, kterou mi přines tento program je, že mám lepší fyzičku. Nejdřív mi level 1 dělal hrozné problémy, ale teď když jsem si ho nedávno zopakovala to bylo uplně v pohodě. Pevnější postavu. To je další věc. A asi poslední věcí je, že jsem určitě pružnější. To zpozoruju vždycky na konečném protažení.

Level 1
Je logicky nejjednoduší, ale jak už jsem psala, tak mi dal nejdřív pořádně zabrat. Pro ty, kdo jsou na cvičení zvyklí to nebude připadat těžké, ale mě to nejdřív tak připadalo. Zároveň mě tenhle level bavil nejvíc a asi po pěti dnech jsem to už uměla na zpaměť a rychle mi to utíkalo.

Motivace | Tumblr

Level 2
Tento level mi dal pěkně zabrat. Myslela jsem, že když už jsem pak v pohodě zvládala ten první, že tohle bude jen o trochu těšší, ale opak byl pravdou. Byla jsem zase jako na začátku, první dny mi dělaly problém, ale potom už to šlo. Tenhle level se řadí mezi ty nejefektnější. Je dobrý především pro ty, co se chtějí hlavně zbavit přebitečných kil, protože obsahuje náročnější cardio cvičení.

Level 3
První dny byli zase těžký. Level 3 mi dal opravdu zabrat. Je takovým opakem předcozího levelu, protože je podle mě spíš na to posilování než cardio, to ale obsahuje samozřejmě taky. Hodně jsem cvičila ze začátečnikama ikdyž předchozí levely jsem nějak zvládala s pokročilýma. je opravdu vidět, že je to nejtěšší level.

Udělej si v tom systém
Já jsem si vytvořila tabulku, kde jsem si každý den odškrtla to, co jsem odcvičila. Tu svojí tabulku už nemám tak jsem našla jednu na we♥it. Já jsem si jí vytiskla a nalepila do pokoje abych to měla stále před očima a mohla odškrtávat.

Strong Girl

Kde videa najdeš?
No tak asi bych měla napsat, že by jsme měli podpořit Jillien a koupit si její DVD, ale jinak na youtube a na ulozto)

Když budete mít pevnou vůli a každý den si najdete těch 20 minutek na cvičení a budete se lehce omezovat v potravě tak budou výsledky po 30 dnech 100% viditelné. Stačí když si do google vyhledávače napíšete "30 day shred before a after" a vyjede vám několik fotek. Nebo je spoustu videí na youtube před a po. Tak do toho!
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Kajuš Kajuš | Web | 16. července 2013 v 16:28 | Reagovat

už 2x jsem ji cvičila:D ale nikdy nedodělala, protože jsem zrovna vždycky po 15ti dnech onemocněla:D:D

2 Theresa Theresa | Web | 17. července 2013 v 22:40 | Reagovat

Téda, myslím že se do toho zítra na 100% pustím. Protože ty výsledky jsou ohromné!

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama