Fitness - Důležitá věc = MOTIVACE!

18. června 2013 v 22:20 | El. |  Fitness

Motivace. Bez ní půjde hubnout asi těžko. Jakou mít motivaci a hlavně jak si tu motivaci udržet. Myslím, že každý to zná. Přijdete po náročném dni domů a poslední, na co pomyslíte je skočit do cviček a makat. Ikdyž tě třeba cvičení baví, je to tvůj koníček, ale teď bys mnohem raději vlezla do teplé postele a lenošila. Připravila jsem pro vás pár rad, které mě nakoupnou, nebo by mohli nakopnout vás!

1. Fotky, obrázky

Mě osobně tahle metoda pomáhá. Vlezu si na počítač a najdu si nějaké proměny lidí, které dokázaly zhubnout. Nebo se kouknu na fotky postav, po které toužím (možná to někomu připadá lehce úchylné, ale věřte, že touha po postavě vás nakopne!). Já jsem si do vnitřku skříně dokonce nalepila obrázky s motivačními texty. Vždy když jí otevřu mám chuť se hýbat. No tak do toho!


2. Plavky

Na jednom blogu (dala bych adresu, ale vůbec si nemohu vzpomenout kde to bylo) jsem viděla, že jako motivaci používá svoje plavky. To znamená, že si vystavila v pokoji nejoblíbenější plavky a vždy, když se na ně podívá, si prý představí v nich svojí vysněnou postavu. To jí dokope alespoň k 30 minutovému cvičení. Já to sice nezkoušela, ale něco na tom bude ..

3. Motivační hudba

Tohle pro mě neni úpně ta nejsilnější motivace, ale párkrát mě taky dokopala ke cvičení. No a třeba zrovna vás ta hudba donutí cvičit. Jakou písničku si pustit? Nějakou, která vás nakopne a naladí! V žádném případě né žádnou utahanou, smutnou a pomalou. Právě naopak! Pusťte si to, co posloucháte obvykle u cvičení. Pokud stále nevíte, připravila jsem pro vás seznam nějakých motivačních skladeb.


3. Zrcadlo

Stoupněte se před zrcadlo. Před váma je dívka, která není spokojená se svojí postavou. Ale nic pro to nedělá. Teď si tu dívku představte s dokonalou, pevnou postavou. Ta postava se nevymodeluje přes noc, tak do toho! Ještě takový menší CRAZY tip: Jednou jsem na internetu viděla, že prej pomáhá, když si nahá stoupneš před zrcadlo s kusem jídla. Ještě jsem to nezkoušela, ale prej se má zkusit všechno .. :D

4. Čeká na tebe ..

Motivace, která u mě na 100% funguje u ranního běhání. Když jdu běhat sama, tak se na to kolikrát ráno vykašlu. Prostě večer si řeknu, že půjdu, ale ráno se mi tak nechce, že prostě nejdu (a nesnáším se za to!) ale pokud se domluvím s nějakou kámoškou a řeknem si, že prostě v 6:15 u školy, tak ráno, ikdyž se mi nechce vím, že tam na mě ta kámoška čeká a že by bylo blbý nepřijít.


5. Ten pocit!

Poznáte ten pocit, když odbily poslední minuty vašeho denního cvičení? Když už si konečně můžete bez vyčítání dát teplou sprchu a zalehnout do vyhřaté postele k televizi? Nebo ten ještě lepší pocit, když po několika dnech namáhání vidíte na svém těle konečně nějaké pokroky? Vzpomeňte si na ten pocit, když se vám nechce cvičit ..

6. Odměň se

Tak trochu si můžeme zahrát na pejsky, který po výcviku dostanou nějakou tu odměnu. Tu odměnu si ale musíte dát až po cvičení. Tím, nemyslím že se odměníte tabulkou čokolády, nebo zmrzlinou. Odměna může být taková, že si něco koupíte, něco, po čem ste toužily (třeba nějaký kousek oblečení). Odměna může být i to, že si po cvičení lehnete k oblíbenému seriálu, nebo si dáte teplou vanu. Je jen na vás, co vymyslíte.

7. Cvičení = zábava

Pokud všichni říkají že je baví aerobic a že se při něm spálí mnoho kalorií, ale vás absolutně nudí, nenuťte se do něj. Existuje mnoho cvičení a určitě si mezi nimi najdete to, co vás bude alespoň trochu bavit. Stačí hledat.


To je všechno, co mě napadlo. Pokud máte nějakou svojí, účinou radu, určitě se s ní podělte! Přeju hodně štěstí.

 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 *Shock *Shock | Web | 19. června 2013 v 16:27 | Reagovat

moc pěkná rada ! děkuji :)

2 Eliška Eliška | 20. června 2013 v 6:25 | Reagovat

zkusím :D jen ted se naučit používat tiskárnu :DD

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama